week 4 en 5 - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Eline Baest - WaarBenJij.nu week 4 en 5 - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Eline Baest - WaarBenJij.nu

week 4 en 5

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

21 Juni 2019 | Frankrijk, Souillac

Salut!

Het is al weer de 4e week en we hebben nog niet zo'n mooi weer gehad. Maar dat is fijn, want in de hitte onkruid plukken is natuurlijk niet alles. Deze week heeft het veel geregend dus moesten we binnen werk gaan zoeken.
We hebben dus een paar dagen binnen geld geteld, met een muziekje aan ging het prima! Moeilijk was het niet. Toen het iets beter weer was zijn we maar weer in de tuin verder gegaan.
Op hemelvaart waren we vrij dus zijn we een stukje gaan fietsen. Dit liep niet heel goed af, omdat iemand van zijn fiets viel waardoor ik erop klapte. een kapotte rem, een ketting die er af lag een een kapot zadel maar verder waren we oke. We hebben zelf mijn ketting gemaakt waardoor ik weer verder kon.

Week 5 was een beetje hetzelfde. We hebben veel buiten gewerkt maar het word al wel wat beter weer. Ook hebben we voor het eerste hier bij het zwembad gelegen deze zondag.

de weken vliegen voorbij als het leuk is!

Bonne Journëe!